Kereta konsep Hyrax Design






Ini adalah kereta konsep yang telah saya reka guna 3dmax7. Rekabentuk tidaklah begitu baru tapi bolehla nak cuba reka pakai poly. Ini kali pertama saya cuba buat model kereta akhirnya berjaya.Saya buat model ni agak lama lebih kurang sebulan sebab buat sikit-sikit.Akhirnya jadila sebuah kereta yang tidak seberapa. Lepas ni nak buat yang lain pula. Mungkin lebih susah daripada ni sebagai cabaran bagi saya. Banyak yang perlu saya belajar untuk buat model seperti ini. Saya rujuk daripada tutorial yang ada dekat internet dan teknik poly yang paling sesuai bagi saya.

2 komen:

AzrolKassim at: 3:07 PM said...

utk poly modelling ak rsa 3d model ni cun aa.. power seh.. ko ade tutorial poly modelling kete yg bes x?

dunia reka at: 12:01 AM said...

sori azrol..aku lame tk buka blog aku..aku tau2 kat internet je..dekat carbodydesign.com banyak tutorial pasal 3d modelling..